Ånge

Det blev då inget Loholm igår, det blev Ånge istället.
Det blev grillat till middag, vilket var riktigt gott.
Hade gjort egen marinad till köttet.
Blev riktigt bra med tanke på att man aldrig gjort de förr.
Sen blev det kubbtävling, som aldrig (nästan) tog slut.
Ett riktigt evighetsspel. Nästa gång jag ska spela, så ska de vara "de andra" reglerna!
Man blir ju knäpp. :P Hahaha.

Känner mig lite sliten idag. Lucas ville inte somna om inatt efter han ätit.
Han tycker det är lämpligt att ligga och jollra klockan tre på natten.
Dock så tycker inte jag att det är lämpligt. :P

I veckan ska jag gå in och beställa en klipptid.
Dock vet jag inte vart jag ska gå.
"Min" frissa är barnledig. Men innan jag beställer en tid så måste jag väl bestämma hur jag vill ha det.
Har inte riktigt kommit fram till det ännu.
Något som jag kommit fram till är att håret ska färgas, men det gör jag nog hemma.
Annars blir det så dyrt :P Nåja, det löser sig.

Jenni . - * Ånge
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0