Topp topp

Topp topp väder idag och varmt till på köpet.
Jag gillar de ;)
Har varit ute mest hela dagen. Gått en sväng till Emil och Sara.
Sen hängde vi med Emma som skulle kolla på blommor.
Efter det så gick vi väl ett X antal varv runt på samhället.
Dessutom så handlade vi :P Haha.
Riktigt härlig dag med andra ord :)

Sist skrev jag ju att jag inte hittat någon klänning.
Men nu har jag beställt efter fyra (!!!) stycken.
Så då får vi väl se om de är lika fina som på bilderna.
Hoppas de kommer i veckan.
Kommer nog bli kanoners. :)

Hoppas de kan vara lika bra väder i morgon :)

Jenni . - * Topp topp
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag hoppas vi får se bilder på dom fyra klänningarna också! :D

2011-06-07 @ 15:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0