Sommar

Varmare idag, men det har blåst - SKÖNT!
Har varit ute mest hela dagen med Sanna.
Linn var också med på ett hörn.  ;) Haha.

Lucas har inte alls varit lika gnällig idag, förutom nu ikväll vid matningen.
Han totalvägrade äta tills jag hämtade upp mjölk ur frysen.
Tjurig kille där. Men då har han då fått i sig nå mat. 150ml slank ner.
Så de är ju då bra i alla fall.
Vet inte om jag druckit dåligt eller om han bara var tjurig.
Ska prova dricka mer i morgon, även om jag inte druckit lite idag.
Så får vi väl se om de blir bättre eller om de fortsätter.

I morgon skulle de väl vara ÄNNU varmare!!!
KORS.
Nåja, de är väl bara att vara glad så länge de inte regnar. ;P

Nae, de börjar vara dags att krypa till kojs, men först tror jag att de blir en dusch.
En kall sådan! :P

Jenni . - * Sommar
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0