Pluttis

Topp varmt idag med fast de är mulet.
Kanske lika bra. Man måste ju få vänja sig eftersom med värmen.
Trevligt är det i alla fall :)

Lille plutten är tio veckor idag.
Det är knas så fort tiden går.
Numer är han ju vaken lite mer, vilket är roligt.
Han ligger under babygymmet och filosoferar en del.
Dessutom har han kommit på att man kan slå på grejerna så de rör sig.
Köpte en vagnleksak när vi var till Luleå.
Men den är han mest arg på, eftersom han inte når den. Haha.
Om man bär honom så får man inte sitta still, de ska hända saker hela tiden.
Han har slagit på stort de senate nätterna och sovit mellan fem-sex timmar.
Man är inte riktigt van att få sova så länge, men man känner sig mer utvilad. :)
Så jag hoppas de håller i sig.
Snart ska vi hämta spjälsängen tror jag. Vaggan är snart för liten.
Stoppa tiden, den går för fort!!

Nae. Jag tror jag ska packa lite grejer och sen gå ut på en promenad.
Ska till mamma och skriva ut några papper. :D

Jenni . - * Pluttis
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0