Funderare

Idag har vi haft möte med prästen angående dopet.
Har skickat ut alla inbjudningar nu.
Tror dock inte de som är skickade med post är framme ännu.
Men i alla fall så ska vi har dop för lilleman den 6aug.
Så Niklas (prästen) har varit här och vi har gått igenom hur det ska se ut.
Kommer bli kanoners. :)

Har även varit ute på promenad med Sanna ikväll.
Riktigt skönt och inga mygg. De blåste sådär lagomt så de höll sig borta.
Riktigt härligt de. Jag gillar inte mygg!!

I morgon är de fredag, igen.
Veckorna bara springer fram.

Förövrigt så fick jag paketet med klänningarna idag.
En kommer jag DEFINITIVT att skicka tillbaka.
Två ska jag garanterat ha kvar, så de är alltså en som jag är mer osäker på.
Måste ta mig en funderare över helgen.
Nåja, tillsist ska jag nog komma fram till något beslut.
Fast ibland är man lite fööööör optimistisk när de gäller kläder.
Jaja.

Jenni . - * Funderare
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0