Hår

Nu är då skyddet rent och det hänger inte över en dörr ;)

Har färgat håret på mamma i eftermiddag.
Med mouse. Helt sjukt att de ens fungerar.
Hade väl mina tvivel så att säga.
Nåja, man ska väl inte säga något förrän man provat.

På tal om färgning så håller jag på att bli galen på mitt hår.
Jag är uppenbarligen ALDRIG nöjd.
Måste nog införskaffa mig ett par peruker, så man kan byta som man vill.
Okej, nu kanske jag överdrev det hela, men jag är riktigt less håret.
Det bara hänger där. När jag har nyduschat är de väl helt okej, då är de ju lockigt.
Men sen så hänger det bara, är i vägen och så.
Dock vet jag inte alls hur jag skulle vilja göra, om jag nu skulle klippa mig.
Eller så kanske jag förlänger håret, bara för att göra något annat, men då lär de ju också bara hänga.
Nått kommer jag säkert på förr eller senare.

Jenni . - * Hår
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0