Bröllop, igen

Påminn mig att om jag någonsin ska köpa ett hus så ska det INTE ha en källare.
Det tränger upp fukt genom golvet där.
Inte helt okej, därför tvätten inte torkar. :/
Så vi måste börja hänga tvätten uppe. Nåja. Skulle ha köpt en till sån där som man hänger tvätt på.

I morgon är det dags för att gå på bröllop.
Åker till mamma och pappa mitt på dagen, för grabbarna grus ska basta och fixa sig klara här.
Så jag gör mig klar hos mor och far. Då har jag ju lite barnvakt också ;)
Hade tänkt gör mig klar hos Thea, men hon har typ halsfluss - inte helt okej.
Så det blev inget av med det.
Ska nog komma på något med håret i alla fall. Gjorde ju håret själv förra helgen och det blev riktigt bra.
Så jag är inte orolig. :P

Nae, ska förbereda lite saker inför morgondagen.
Kan behövas. :P

Jenni . - * Bröllop, igen
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0