Papper

Vilket tjorv de ändå ska vara.
Det ska skrivas på papper hit och dit.
Och de ska skickas fram och tillbaka.
Och inte nog med det, de har bara telefontid på förmiddagen.
Hur smart är de då? Jag får min post på eftermiddagen.
Nåja, jag får väl ringa i morgon helt enkelt.
(Nej, det är inte försäkringskassan!)

På tal om försäkringskassan så har då allt gått som på räls!
Än så länge i alla fall, peppar peppar.
Har lämnat in nå papper på löne som ska fyllas i.
Det blir nog bra, ska även skicka med arbetsgivarintyg till FK på en gång.
Då är det gjort, de får dem vare sig de vill eller inte.
Men då har de då svart på vitt vad man har gjort i alla fall.

Nu är alla kläder till "Pysen" tvättade.
Bara de nu har torkat så ska jag lägga in dem i byrån.
Kommer nog bli kanoners.
Dessutom ska jag kanske lägga ner en del i BB-väskan.
Idag är det precis två månader kvar tills det är beräknat.
Fast jag känner att bebis får komma lite tidigare! ;)

Jenni . - * Papper
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0