Mumma

Igårkväll var vi förbi hos Andreas.
Henke, Malin och Jimmy var också där.
Andreas och Jimmy bakade.
Det blev paj och någon form av kaka.
Har ingen aning vad det var.
Åt bara av pajen. Blev kraftigt mätt av de.
Gott var de också. :D

När vi kom hem och jag lagt mig startade jag TENS-apparaten som jag har.
Somnade med den. Om de är något vidare bra vet jag inte.
Vaknade till när Adam kom och la sig, så han fick "koppla" lös mig.
Somnade lika fort igen. Skönt de.
Dock sover man ju inte direkt klockrent om nätterna.
Men det är ju bara att leva med. Tror de blir lite tidigare ikväll.
Kan vara bra. Ska till Luleå på tisdag, då måste man ju stiga upp i tid.

Jenni . - * Mumma
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0