Kyla

Det gick hur bra som helst att sova inatt på jobbet.
Riktigt härligt, det enda som jag var tvungen att göra var att ta ut väggklockan som tickade.
Jag klarar verkligen inte av det. Det är hemskt.
Haha. Man kunde ju ha större problem :P

Har varit riktigt kallt hela dagen.
Inte speciellt roligt, men vad ska man göra.
Köpte nya gardiner idag, efter många om och men.
Jag är för kräsen tror jag. Men åh andra sidan så blir det bra. :P
Har dock inte satt upp dem än.
Dock hade de inte skumgummi av modell tjockare som jag ville ha.
Så jag får leta vidare. Eller så kanske man får lägga dubbelt.
Det är till vaggan jag ska ha det.
Har hämtat hem barnvagnen idag också.
Hoppas bebis kommer trivas i den! :)
Ska börja tvätta upp kläderna till liten i morgon.
Dessutom så ska jag nog börja fundera på vad jag ska ha med mig till Sunderbyn.
Har gjort en liten lista. :P
Fast man kommer nog ändå att glömma något.
Det brukar vara så. I alla fall för min del.
Adam kanske har bättre koll, man vet aldrig.

Nae, funderar på att lägga mig och sova.
Det händer inte så mycket i kylan!

Jenni . - * Kyla
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: evve

finns mycket bra listor på internet om vad man ska ha i sin BB-väska. :)Vad har du skrivit upp för nå ? Kanske jag kan komma med nå extra tillägg om du missat något ;) Lägg upp lite bilder nu på vad du inhandlat och så! :D

2011-01-15 @ 00:27:45
URL: http://evvepevve87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0