Trött

Har varit en rätt chill dag ändå.
Var på föräldragruppen på förmiddagen.
Sen handlade vi lite och sen var jag med Sanna.
Var till henne och kollade in i lägenheten nu när hon fått in mer möbler.
Vi gick även till Anna och drack kaffe, eller dom drack. :P
Dricker inte kaffe och lär inte direkt börja med det. 
Gick hem, var riktigt skönt, trodde de skulle vara kallare än de var.
Man kanske ska passa på. Såg ut som de kunde bli kallt till helgen.
Man kan ju hoppas att det inte blir så.
Men vi får väl se.

Är riktigt trött, tror jag ska gå och lägga mig alldeles strax.
Sov riktigt oroligt inatt, så man får ta igen det inatt.
Har försökt sluta vila på dagarna och gå och lägga mig i tid.
Det funkar väl ganska bra.
Sen tror jag att man blir piggare nu när det är ljusare ute och så.
Det är mycket trevligare.

Jenni . - * Trött
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0