Kort

Nu har jag beställt kort. Så nu kan jag börja pyssla lite.
Dock måste jag köpa fler album och så.
Men det kommer när de kommer.
Hoppas bara att de finns kvar, alltså samma som jag har.
Annars så får jag väl hitta något annat.
Men de är ju så snygga de jag har :P
312 beställde jag idag.
Från sommaren 2009 fram till midsommar 2010.
Sen har jag inte tagit så mycket kort.
Finns lite kort från nyår.
Sen så är det ju kort på magen och så.
Men de kommer jag inte beställa förrän "liten" är ute.
Det ska bli ett speciellt album för det.
Hoppas bilderna kommer i början av nästa vecka
Kanske kanske, så åker vi till stan till veckan.
Dock är inget bestämt eller så. Men då kan man ju handla nya album och så.
Nåja, det återstår att se vad som händer.

Jenni . - * Kort
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0