En plan

Jag har en plan.
Jag har det till och från när det gäller detta.
Jag ska beställa kort och klistra in.
Började ju så stort förra året, men de gick över.
Men jag har kommit på att om jag beställer hem kort, så har man ju någonting att göra.
Ska kolla i morgon vilka kort jag har hemma och inte.
Sen så beställer jag nog hem mer kort.
Dock så kommer jag nog att behöva fler album att sätta in dem i.
Dessutom funderar jag på att göra ett speciellt album om graviditeten.
Även om det inte är så mycket kort. Eller så kanske jag beställer en fotobok.
Nåja, det lär ju visa sig ;)

Jenni . - * En plan
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: Madde

Gravidbilder HÄR då Jenni?? Jag vill seee! Uppdatera mig, har du blivit mycket tjockare sen vi sågs? :D Bryter pysen arm som en tok där inne?

Kram!

2011-02-18 @ 04:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0