Tandis

Lucas ligger ute och har eftermiddagsvila.
Mamma har varit förbi och varit barnvakt medans jag åkte till tandläkaren.
"Skenan" (eller vad jag ska kalla de. Den som sitter bakom tänderna efter tandställningen) lossnade i fredags.
Och jag åt inte knäck ;) Så nu sitter den där igen. Tydligen så har dom ändrat lite på de, så nu ska man ha den hela livet, skenan alltså. Hade ju tänkt be att dom skulle ta bort klistret och sen vara utan den. Men nu är den på plats igen. Kanske lika bra då! :P

Jag har tagit fram kyckling och fisk som jag ska göra barnmat av.
Så de kanske är dags att börja med det. I alla fall förbereda det.
Tror inte jag börjar med själva tillagningen förrän Adam är hemma.
Sen så får vi se vad vi ska hitta på för mat till den lille på Julafton.

Jenni . - * Tandis
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0