Luleschtan

Idag åkte Adam och jag iväg till Luleå. Vet inte när vi var i Luleå sist.
Tror de är ganska precis ett år sedan. (Jag räknar inte Sunderbyn till Luleå) ;P
Så en del affärer var ju inte riktigt där de var sist, men de får man ju ta :P
Hittade en massa kläder till den lille mannen på rea - de gillar vi. ;)
Till mig själv blev de ett par leggings och ett par nya jeans.
Sen till toppköpet av dagen - En ny dator. en Acer blev det.
Så nu måste jag bara köpa några skivor så jag kan säkerhetskopiera datorn.
Sen så ska jag lägga in bilder på datorn. Så man får se dem på en skärm utan ränder. ;)
Är dock lite ovan skärmen eftersom de är widescreen. Men de kommer väl med tiden!

Lucasmannen har varit hos farmor och farfar idag.
Han är tydligen hur snäll som helst ;)
Känns skönt att han trivs bra hos andra och inte bara hemma. Ni förstår nog hur jag menar. :)

Nej. Nu ska jag kolla runt och se om de finns några häftiga finesser ;)

Jenni . - * Luleschtan
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0