Kläder

Idag är de lite kyligare ute än vad de varit tidigare. Snacka om att jag velar när jag ska klä på Lucas.
Blir de här för mycket eller för lite? Kommer han frysa eller svettas?
Jag tror de blev rätt bra idag. Vi får väl se när han vaknar. (han sover alltså ute)
Har i alla fall konstaterat att åkpåsen till vagnen är lite liten.
Eller jaa, de kanske beror på hur man ser de, men jag har insett att om han ska ha sin tjocka overall i den där och en filt tex så kommer han ligga som en stoppad korv, vilket inte känns sådär mysigt. Sen kan de ju vara bra om de finns lite utrymmen att röra sig på. Nåja.

Har kvar en julklapp att handla. Och jag vet INTE vad jag ska handla!
Sjukt trist att man alltid ska vara ute i sista minuten.
Har två affärer jag inte varit inne på. Så de ska jag göra ikväll.
Förhoppningsvis så hittar jag något som passar.
Man bor på fel ställe när de kommer till att handla julklappar. :P
Det ska nog lösa sig :)

Jenni . - * Kläder
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0