Julen

Efter att ha käkat julmat i tre dagar så känner jag mig rätt less. :P
Till middag tror jag de blir korv och makaroner ;)

Julafton spenderades en liten stund tillsammans med Adams familj.
På eftermiddagen/kvällen hos mamma och pappa.
Var riktigt trevligt! :)
Lucas hade nog varit snällast av alla. Han fick mest paket. :P
Han var dock itne så intresserad av själva prylarna i paketen utan kartongerna och snörena var absolut roligast.
Men nu när vi satt upp och tagit fram alla grejer här hemma så är de mer roligt.
Bollhavet verkar vara roligast för tillfället. Gåvagnen är inte heller så tråkig.
Bollarna från bollhavet kastas mest utanför, men de får man ju ta ;) Haha.
Sen så vill jag bara säga TUSEN TACK för alla julklappar till oss och till Lucas!

Vi hade pulkpremiär igår. Från mamma och pappa upp till Thea och Danne.
Dock blåste de sjukt mycket så jag bar honom en bit, vilket inte var populärt.
Pulkan var roligare än mamma ;D Haha.

Idag har vi käkat jullunch hos Thea. Hon har ju numer störst kök, så de ryms mest folk där ;)
Lucas har kört alla möjliga olika bilar och tåg. Tur att kusinerna har grejer ;)

Nej, nu ska jag sätta mig i soffan och chilla lite!

Jenni . - * Julen
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0