Dopet

Nu var det ett tag sen jag skrev här :P
Har haft lite att stå i med tanke på dopet.

Vi var ju och gick maxflåset med Lucas i onsdagskväll.
Han åkte mest vagn eller så var de någon som bar honom.
Nästa år får han gå en bit själv. ;)

Fredagen åkte vi till Arvidsjaur en sväng.
Dock inget toppväder. Men de var roligt att se något annat.

Igår var det dop för lilleman.
Han var så duktig hela dagen.
Dock blev han lite grinig när Niklas la ned honom.
Sen när vi fick gå tillbaka till kyrkbänken så somnade han bums.
Niklas höll ett riktigt roligt doptal - om Emil i Lönneberga.
Dock insåg jag att man måste se Emil igen. Han ställde en massa frågor, kunde typ inte svara på en enda. :P Haha.
Dessutom så läste jag en vers. Var riktigt nervös innan, men när de väl skulle göras så gick de galant ;)

Dopfikat serverades på Kyrkströmsgården.
Riktigt trevligt var det.
Snygga tårtor dessutom. :D
Ska chocka och lägga in några bilder.


Tårtorna!
Stort Tack till Thea som hjälpt till med dem och även gjort figurerna! :)
Helt underbart söta tycker jag dom är :)



Frukttårtorna

Presentbordet (dock inte alla paket)

Tusen tack alla som uppvaktade Lucas på hans dopdag!

Jenni . - * Dopet
Over n' out.!






Kommentarer
Postat av: Ida

Ni såg ut att ha det riktigt mysigt :) Diggar de dær barbapappa-figurerna på tårtan :D

2011-08-11 @ 23:14:35
Postat av: Jenni

Ja de var verkligen en trevlig dag.

Men eller hur, tycker dom är skithäftiga! ;D

2011-08-13 @ 15:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0