Träff

Idag har vi varit på "mamma/pappa/bebis-träff" i lekparken nedanför Blåklockan.
Var riktigt trevligt att få komma ut en sväng och träffa andra. :)
Snart så öppnar väl Kyrkis och Öppna förskolan.
Då får man väl leta sig dit. Då har man ju något annat att göra, än att bara sitta hemma.
Längtar inte tills på torsdag, då börjar nämligen Adam om att jobba. :-/
Det är lite trist, men vad ska man göra åt saken?
Därför är de ju bra att man "har någonstans att gå" (Jaa, ni fattar säkert hur jag menar.)

Lucas somnade för ungefär en kvart sedan.
Lillen har ju fått sin säng, så nu får han sova där.
Ser riktigt mysigt ut, måste jag säga.
Som jag skrev för ett tag sen, så "testade" jag att inte ge honom tillägg till natten, med den följden att han ville äta på natten med ungeför 4 timmars mellanrum.
Så ikväll har han fått tillägg, så nu sover han väl lite längre innan de är dags för mat nästa gång.

Ska nog göra mig lite fika.
Sen så ska jag krypa ner i sängen jag med.

Jenni . - * Träff
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0