Sura fisken

Det blir surströmming till middag idag.
Kommer bli kanon de. :D
Dock så tror jag ju inte att jag kommer kunna vräka i mig det eftersom Lucas ammar fortfarande.
Han brukar ju få lite ont i magen då och då. Så kanske inte så mycket lök till maten ;P
Har gett Lucas gröt i några dagar, men kommer sluta eftersom han bara spyr.
Så de blir nog blomkål till veckan och eventuellt majspure.
Vi får väl se hur jag gör.

Känner mig lite lätt sliten, då Lucas vaknade inatt och bara skrek.
Tog en timma innan han trodde sig att somna om.
Det känns i kroppen, så vi tog en mysmorgon i sängen.
Rätt skönt, måste jag säga, men man är ändå trött.

Nae, funderar på att gå till mamma och pappa (där jag ska äta middag).
Solen (!!!) kikar ju faktiskt fram nu.
Bara Lucas vaknar så ska jag nog börja bege mig dit.

Jenni . - * Sura fisken
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0