Sovbebis

Idag har vi varit på BVC grupp.
Bebisarna växer så de knakar.
Var roligt, men jag kände mig lite tung i huvudet efteråt.
Kanske inte så konstigt.

Lucas har sovit typ hela kvällen!!
Vad som hände där vet jag inte.
Han måste ha varit RIKTIGT trött, för han sov närmare 3 timmar.
Så han har nyligen fått "nattmat" så snart ska vi väl prova lägga oss.
Dock kan han ju kanske tycka att han sovit nog.
Men vi får väl se.

Adam börjar jobba i morgon.
Kommer nog kännas lite underligt.
Han har ju mer eller mindre alltid varit med.
Han jobbade ju där ett tag i maj-juni.
Men sen så har han bara varit med oss.
Men nog ska det gå bra att vara själv. :)

Hoppas på lite bättre väder än dagens.
Då kanske man kan ta sig en promenad.
Känns inte som man har rört på sig på flera veckor.
Angående att röra på sig så har jag insett att man är ganska så svag nuförtiden.
Tycker att sjukilos (snart) Lucas börjar vara lite tung när man ska bära omkring på honom en längre stund.
Ännu mer när man leker och kastar runt på honom.
Så träningen måste man ju kanske ta tag i snart.
Dock kommer man ju säkert inte orka en enda armhävning, men de är ju bara träna upp de. :P

Nae, ska prova söva lillemannen nu.

Jenni . - * Sovbebis
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0