Kanon

Då har det kommit en ny vecka, igen!
Tiden bara rusar fram.

Börjar närma sig dopet nu.
Känner lite lätt stress att man ska glömma något.
Men det sker väl förhoppningsvis inte.
Ska ringa och prata med Thea i morgon, hon ska hjälpa mig med tårtorna.
Sen så måste jag även handla, blir bullbakning på onsdag har jag bestämt.
Kommer nog blir kanoners i slutändan.

Träffade Adams kusiner på samhället idag.
Så vi käkade mjukglass och pratade.
Tror jag ställde en miljon frågor om mat till Evve (barnmat alltså). ;D
Bara hon inte tyckte jag frågade för mycket.
Men de är som bra att få höra hur andra har gjort och så.
Alltid bra med tips. :)
Angående mat så funderar jag på att ge Lucas palsternacka, de ska väl vara milt i smaken.
Eller kanske gröt. Jaa, jag får väl se hur de blir.
Just nu får han vara utan smakisar, får se om de går bättre senare i veckan kanske.

Jenni . - * Kanon
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: evve

hehe lite seg av mig.. ;P



och jag tyckte inte alls du ställde för mycket frågor. Bara kul när någon frågar hur man gjort och så =) Att kunna ge tips till andra..

Alltid kul få höra från andra hur dem gjort och så. Man får lite tips och även inspiration.



Det är bara du frågar på om vad som helst, när som helst och hur mycket som helst ;) så ska jag försöka ge dig svar på de jag kan och så.. :)

2011-08-25 @ 22:10:37
URL: http://evvepevve87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0