Husvisning

Ikväll har vi varit på husvisning på Granvägen.
Huset var inte alls som jag hade trott, planlösningen alltså.
Huset ser ju stort ut, men kändes ännu större när man väl kom in.
Adam och jag har pratat om de där huset långt innan de kom ut.
Den som får huset måste ju dock renovera en del, eller sanera.
Det är ju inte gjort så himla mycket i huset, om man säger så.
Men huset har potential. Det skulle kunna bli hur bra som helst.

Tidigare idag så hade jag ett litet städil, kan vara bra ibland ;)
Ska väl fortsätta lite mer i morgon.
Beror väl lite på när man vaknar och så.
Ska på föräldragrupp klockan ett. Då tar man sig då ut om de är dåligt väder.

Sen så är de sjuuuukt irriterande nu när de är rötmånad.
Tvätten torkar ju så långsamt. Galet jobbigt.
Nåja, de är bara le och vara glad. De går ju över.

Har insett att de inte är så länge kvar tills jag fyller år.
Lite mindre än tre veckor kvar. Helt galet. Tyckte inte de var så länge sen sist :P

Jenni . - * Husvisning
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0