Broccoli

Lika tråkigt väder idag :-/
Blää.

Har kört tvättmaskinen idag, två svängar.
Sen går de inte köra med eftersom vi har så litet torkställ.
Hade varit perfekt om de kunde vara soligt och varmt ute.
Då torkar ju de mesta på nolltid.
Nåja. Nu är de ju inte så, så man får vackert vänta på att de torkar inomhus.

Lucas har fått broccolipure idag.
Gick bra. Även om den hann bli lite kall.
Dock så vill han ju helst hålla i skeden själv, så de blev lite kladdigt men de får man ju räkna med.
Hela ansiktet var med eller mindre grönt. :P
Har frusit ner några smakisar, så nu ska han få de ett par dagar, så länge magen inte säger ifrån.
Han har ju även fårr prova majskrokar. De försvinner i ett nafs.
Allt han kommer åt åker in i munnen och ska undersökas.
Handen är speciellt återkommande, snart tror jag att han får in hela.

Ska sätta mig ner nu efter jag diskat undan i köket och skriva upp allt han fick på dopet och från vem.
Kan ju vara roligt att ha kvar. Dessutom så ska jag nog beställa mer kort nu.
De har extrapris på kort, så då är de ju bra att passa på! ;D
Kommer att ha en del kort i slutändan, men de är det värt. Helt klart.

Jenni . - * Broccoli
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0