Aldrig nöjd

Det onda i ryggen har i alla fall försvunnit.
Känns bra, har fått låna en spikmatta som jag ligger lite på.
Måste nog köpa mig en egen. Har funderat på det tidigare.
Nåja.

Mamma och pappa har varit förbi en sväng.
De kom precis lägligt till middagen, så de fick käka här.
De har varit på Nolia, så de hade just kommit hem.

Sen till något helt annat.
Jag har börjat tappa sjukt mycket hår.
Det är nästan läskigt.
Inte så roligt, men men.
Funderar på att klippa av det en bit. Inte för att jag tror de hjälper, men då kanske de blir lite kortare hår som ligger och skräpar :P Nåja, det blir nog bra i slutändan..
Man är aldrig nöjd helt enkelt.

Nae tusan. Måste ta upp tvätt nu.

Jenni . - * Aldrig nöjd
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: Evve

Vet precis hur de är att tappa mycket hår, läskigt (!) mycket. Men de är från alla hormoner efter grav. Och då man ammar.

1 år efter Elis födsel så tappar jag äckligt mycke hår ännu :/ inte kul! De är bara gilla läget tyvärr

2011-08-14 @ 18:55:11
URL: http://evvepevve87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0