Söndag

Då var helgen över, fast man har ju som helg jämt eftersom man bara är hemma.
Har verkligen ingen koll på dagarna längre.
Ska i alla fall upp på BVC med Lucas i morgon.
Då får vi väl se om han blir tyngre.
Men det tror jag nog! :)

Har tvättat upp en massa kläder idag, till Lucas.
Han har fått en del, så nu är de bara att börja använda.
Fast de flesta har köpt större kläder, så de får vänta ett tag.
Men då finns de då i alla fall. :)

Åååh, jag skulle vilja göra något med håret mitt.
Vet dock inte vad. Klippa mig och färga det.
Men jag vet inte hur jag vill ha det, då är de som vanligt.
Kommer nog inte klippa av så mycket.
Bara så man kan göra något med det, just nu ligger det mest och är tråkigt.
Så något måste göras.
När återstår att se.!

Jenni . - * Söndag
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0