Själv

Har varit själv med Lucas idag när Adam varit i Piteå.
Det har gått riktigt bra. Adam har skämt bort mig tror jag!
Men jag klagar inte, han är underbar ♥
Har inte fått så mycket gjort idag, som jag hade tänkt.
Känt mig lite sliten så jag har vilat när lillen sovit.
Fått lite gjort nu på kvällskvisten i alla fall, vilket känns bra!
Just nu har jag igång hockeyn, tror dock jag ska lägga mig och vila (igen).
Lucas lär ju vakna och ska ha mat någon gång snart.
Om han inte bestämmer sig för att sova länge. Han har ju ingen regelbunden rytm ännu.
Men det kommer väl. :)

Ska göra om headern här på bloggen nu när lillen kommit.
Så håll utkik ;)

Jenni . - * Själv
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag måste säga det igen; han ser ut som en ängel! Så otroligt söt!

2011-04-08 @ 21:03:08
Postat av: Markusalisha

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-12-16 @ 10:15:30
URL: http://markusalisha.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0