Val

Då hade man beställt grejer från IKEA. Äntligen, det har ju pratas om det ett tag.
Men nu är det gjort, vilket känns bra, även om man inte kunde beställa allt som behövdes.
Nåja, vi får väl ta oss på IKEA eller gå in på Martins här hemma.
Det blir nog bra i slutändan! :D

Om valet:
Jag vet då inte vart jag ska börja.
Men vad fan hände? Och då menar jag inte att SD kom in i riksdagen, för helt ärligt?
Var det så konstigt kanske? Nae, jag tycker inte det.
För alltså i vissa storstäder förekommer det ju att polisen inte kan köra in i vissa stadsdelar och så vidare.
Är det då konstigt att de kommer in? Nae, inte direkt.
Fast nu kanske det finns en hel del andra anledningar till att folk röstar på dem.
Nej, jag röstade inte på dem, men jag tycker folk kan sluta gnälla på att dem kom in.
Sverige är ett fritt land med fri rösträtt, jag skiter i vad folk röstar på.
Dock kan det ju hända att jag är lite förundrad hur folk röstar, men det är upp till dem.
Det är ju inte så att jag kan påverka alla och att de ska tycka som jag!

Jajaja, nu orkar jag inte skriva mer om det, för jag skulle kunna fortsätta! :P
Är ledig i morgon också, sen är det jobb på onsdag, sen fredag till söndag!
Kommer bli kanoners.! :D

Jenni . - * Val
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0