Tårtproblem

Har insett att vädergudarna inte är på min sida här i livet.
Har cyklat i två dagar på jobbet, då har det regnat och varit kraftigt blåsigt.
Idag när jag då får tjänstebil, då är det soligt och fint.
Inte helt okej alltså. :P
Nåja, ska väl inte klaga allt för mycket.
Jobbar kväll i morgon och sen är det helg.

Ska väl baka tårta på söndag.
Dock vet jag inte vad för slags tårta jag ska baka.
Har ju på mig till på lördag att tänka i alla fall.
Funderar på att göra smörgåstårta, men jag vet inte.
Det är ju som gott. Eller så kanske något annat.
Äääh, det bli bra! :D

Hade tänkt träna ikväll, det är ju torsdag.
Men det blev inte, har så jäkla ont i skallen.
Eller hade kanske är mer rätt. :-/
Jag vet då inte varför, men jag tror jag dricker för lite om dagarna!
Jag får bli bättre på det helt enkelt. :D

Jenni . - * Tårtproblem
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0