Innebandy

Jag vet inte riktigt om det är så hälsosamt att vara på innebandymatcher.
Kors. Det var en kraftigt spännande match, med tanke på att vissa borde skjutas.
Men det är ju en annan historia. ;)
En del är bättre sportsmän än andra helt enkelt.
Jag vet att jag skulle vara en sämre. Jag tål inte ett nederlag när jag spelar, så just därför har jag aldrig och kommer aldrig att spela i någon lagsport.!
Men i alla fall så vann Argentum!! Som egentligen borde få stryk.
K4 spelar i en högre division, men tydligen så var dem inte på topp idag, eller så är det där deras verkliga topp. ;)
Man kan ju hoppas att det är deras topp för då är ju Argentums ännu bättre. ;)
Huvudsaken att vi vann. ;)
Sen får vi se nästa vecka i Arvidsjaur, vem som vinner.
Då är det nog ett revanchsuget k4. Som vi spöar då också ;)

Jenni . - * Innebandy
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0