Göra om

Har möblerat om på bänken i köket idag.
Blev betydligt bättre än vad det var. :)
Dock får jag väl se vad Adam säger :P

Har plockat ihop på övervåningen idag.
Så att vi kan börja riva tapeter där.
Ska tapetsera om i ett av rummen. Det är gult och fult som det är nu.
Så jag var och köpte tapeter i veckan.
Sen så kanske vi får upp bokhyllan och min soffa, som just nu är på Gökstigen.
Det kommer bli kanon. :)

Ska nog ta mig en dusch nu, sen funderar jag på att gå upp till Thea.
Är utan bil, Danne är och skjytsar Elsy till Jörn.
Så om jag då är hos dem när han kommer så kan jag ju köra hem sen.
Dock är det inte speciellt coolt att vara ute och promenera på ishalkan.
Men man ska väl inte klaga, det är ju inte slask iaf. :)

Jenni . - * Göra om
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0