1 advent

Som sagt, innebandy igår!
Blev oavgjort. 10-10.
Fy fan så spännande det var mot slutet!
Jag hade ont i magen :P
Men det är väl så det kan vara ibland.
Dessutom var vi ju upp på Hatten för middag!
Var trevligt och gott. :)
Sen hände det inte så mycket mer. Var ute med bilen en sväng!

Idag har jag satt upp det sista av julgrejerna som vi har!
Det är inte mycket, men det duger!
Är riktigt nöjd. Blev mysigt! :)
Ska dock göra en sak till med julkulorna, tror jag! Det återstår att se.
Dock har vi ingen adventsljusstake, men det klarar jag mig utan.
Kan elda ljus iaf :)

Var förbi hos syster och hämtade vaggan.
Den ska oljas in och så. Ska kanske göra de i veckan!
Det beror väl på vädret och så. :P
110 dagar kvar tills bebis är beräknad.!
Det smäller bara till!

Jenni . - * 1 advent
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0