Topptopp

Jamenjust. Har varit lite inaktiv här! :P Så kan det gå :P

Idag är det lördag och jag har fått mitt topptoppväder. Det gillar vi :)
Det är så jävla härligt ute och det är topptopp!!
Har varit och sett på fotboll, hör och häpna. ;D
Men det var nice, ändå, det var härligt väder och härligt folk ;)
Så det är nice!
Ikväll så blir det att hänga med Sanna. Vi får väl se vad vi ska göra.
Förmodligen ska vi förbi på Bergsgatan där dem super för fullt ;D Hahaha.
Det blir nog bra det. Dom är som roliga dom tre :D Hahaha.
Dock vet jag inte om det blir Harrys för min del. Meeeen man vet aldrig :P
Blir dock inget supande, eftersom jag ska jobba, fast en eller två dör ju ingen av ;) Hihi.


Har ny topptopplåt eller egentligen har jag flera, men:

Lifehouse - Everything

den är topptopp. Hade texten varit kortare hade jag lagt in den här.
Men det skulle bli så jäkla långt ;) Haha.


Jenni . - * Topptopp
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0