Tisdag

Kors i taket.
Jag har en plan. Jag köpte fotoalbum i helgen. Så nu ska jag framkalla kort också.
Men jag har VÄÄÄÄLDIGT mycket kort, det tar typ aldrig slut.
Så jag vet inte riktigt vart jag ska börja.
Funderar på att ta från studenten och framåt, som man sätter in i albumen.
Kanske framkallar kort innan de också. Jag får se.
Det löser sig. Allt löser sig i slutändan! :)

Har inte varit speciellt impad idag. Kors vilket skitväder det var, men det vände så nu är det nice.
Men det behöver inte vara nice efter klockan tio :P
Det kan det vara på dagen, så man kan sola och bli brun.
Funderar på att ta några vändor på solariet, bara för att. :P
Jag är rätt gay, I know ^^ Men jag blir ju ta mig fan aldrig brun. :P
Man kan ju hoppas på en solig sommar i alla fall. :D

Funderar mer och mer på utbildningar. Jag vet dock inte riktigt om jag vill gå arkitekt eller om jag vill göra något med idrott. Fast någonstans så känns det som att sport och sånt ska vara mer på fritiden än något jag vill jobba med. Nåja, det där ska väl lösa sig också. Som jag säkert skrivit så ska jag ha ett veckojobb, inga helger what so ever. Och helst inga kvällar, men det kan jag hellre leva med än med helgerna. :P
Det är ju nice i alla fall. Att man vet något! ;) Haha.

Kommer bli en lååång sommar i år tror jag! Jag vet inte riktigt om jag kommer få jobba så mycket som jag trodde. Mindre roligt kanske, men jag ska höra med chefen innan jag säger något mer.
Dock har jag fixat ett litet extrajobb, så det är nice i alla fall. Det kan jag göra när jag vill, dessutom ;)
Nåja, men det blir nog bra, ska väl kolla upp mer jobb och se om det finns något som jag kan göra.
Dock skulle jag inte klaga om jag fick vara ledig under sommaren, det var länge sen det hände.
Så bara ett par timmar i veckan skulle jag vara nöjd med. Eller nått, dock brukar jag ju få panik när jag inte har något att göra. Men jag tror jag har kommit på att allt inte behöver vara som man tänkt sig.
"You never know what's coming for you" - Ur Benjamin Button

Jenni . - * Tisdag
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0