Sömn

Kors i taket vad jag har sovit idag.
Skulle vila lite, men det blev betydligt mer än bara lite! :D
Men det kan ju vara skönnnnnT ;D
Och det var det! Hahahaha.
Varken Sanna eller jag är friska idag. Jag har sovit hur länge som helst och hon har varit vaken.
Det brukar vara tvärtom. ;D Haha.

Och varför kan inte bara solen komma fram?
Bog för att den var framme i morse, men sen gick den i moln.
Inte coolt, men det regnar ju inte i alla fall.
Snart middag, sen ska jag ut på en promenad med Sanna.
Kommer blir kanonbra. Sen så ska vi hänga resten av kvällen. :)

Det har blivit tillökning i familjen Nordin/Heikki idag.
De fick en liten pojke. :) Så roligt. :)

Jenni . - * Sömn
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0