Härlig kväll

Hahaha, vilken kväll det blev igår. :D
Jag hade skitroligt och det var väl det som var tanken från början också :D
Haha. Somliga är ju mer skadade än andra. ;) Ingen nämnd och ingen glömd. ;)
Fick åka epa upp på Öberget när det var hemgång från Harrys ;D
Haha, det var typ år och dar sen. ;D Det var nog när Bergman hade sin :P Haha.
Nåja, men det var lyckat i alla fall.! Och det gillar vi! :D

Jag har kommit på en sak. Jag MÅSTE fixa till min blogg.
Är det någon som är duktig på sånt, kan ni ju höra av er.
För jag är superkass på allt sånt :/
Jag har en idé, men jag får väl se om någon kan hjälpa mig. :P

Det blir nog bra i slutändan det där också! :)

Jenni . - * Härlig kväll
Over n' out.!


Kommentarer
Postat av: Säääna

HIHIHIHI! Det var roligt, vi är roliga! vi måst snacka ;)

2010-05-17 @ 16:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0