Flytta

Jag vill bort bort bort bort härifrån.
Jag är så less. Arjeplog kommer alltid finnas kvar.
Jag vill till Umeå. Jag GILLAR Umeå. Det är bra som fan.
Dock är det nog inte så lätt att få ett jobb där. Det är ändå ganska många ungdomar i stan.
Men jag ska kolla vad som finns, om det finns något.
För skola har jag inte tänkt gå än. Det finns inget som jag vill läsa.
Så då är det ju bra att jobba. Ska kika och se vad som finns.
Dock så känner man ju inte allt för mycket folk där nere, men det brukar ordna sig.
Så var det med det. :D Haha.


Jag har städat idag. Jag har hittat mycket minnen. Det är nice! :)
Dock har jag kommit fram till att jag har HELVETES mycket saker.
Eller det är väl bara förnamnet på allt som jag har. Haha. Jobbigt!

Nae, nu ska jag laga mat. Lasagne! ;) That I like!

Jenni . - * Flytta
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0