......

Aaaaaah, jag känner att jag blir förbannad.
Fast jag ska nog inte vara den som säger något, men jag är förbannad i alla fall.
Desto mer jag tänker på det, desto mer förbannad blir jag! Jag fattar ingenting, INGENTING.
Kan bara säga att jag inte trodde det skulle gå så fort, men för en del verkar det ju göra det.
Egentligen ska inte jag vara den som är den. Men jag kan inte låta bli att fundera på tidigare veckor.
Gick det bara över? Nae, fy fan. Man ska ta mig fan inte fundera så grönjävulst. Men jag kan inte låta bli.
Tråkigt för mig. Jobbigt för den det kommer gå ut över. Ooops, fast jag känner att det är inte mitt problem.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHH! Lite jävla stake trodde jag det fanns där, fast uppenbarligen inte.
Arjeplog är för litet för att hålla något hemligt! Om man inte sköter det snyggt, vill säga!
Jag sköter det ALLTID snyggt! Det kommer fortsätta i den stilen.
Jag kommer inte att vara den sämre i detta har jag bestämt mig för.!
Men någonstans så måste jag skriva av mig, det blev här.!
Någonstans så var det väntat, det har jag och "kompis" pratat om, men inte riktigt än.
Jag blir förbannad!
Jag hade en vän inatt som jag underskattat. Någon som verkligen fick mig på andra tankar. Det gillade jag! 
Dessutom kom min käre bror och mamma med ett par väl valda ord, som jag nu kanske tagit in lite.
Men jag känner mig fortfarande förbannad, om än mycket-mycket-mycket mindre än tidigare.
Jag ska inte vara den som är den, men det är en jävla skillnad på saker och ting, känner jag!!!



Take me away, take me somewhere else.!

Bort bort bort, försvinn!!!


Jenni . - * ......
OVER N' OUT.!


Kommentarer
Postat av: Therese

Asså handlar detta om mej då jag var och hälsade på adam? / therese

2010-05-23 @ 21:05:03
URL: http://thwiiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0