Dåligt väder

Jamenjust. Sista skiftet på jobbet för tillfället. Nästa gång jag ska jobba där är 12 juli.
Så det är ju ett tag kvar. Men jag har lite annat att göra, så det blir nog kanon.
Dessutom ska jag vara på dagis på torsdag! Hur nu det ska gå? :D
Det kommer nog gå bra. Annars så får jag väl ställa dem i skamvrån ;D HAHA.
Det ska bli spännande. Det är ju verkligen något nytt att prova på!
Det löser sig säkert :) Dom är säkert snälla! :)

Idag är det pisspissdåligt väder.! Jag är inte imponerad.
Däremot så passar det ganska bra. Jag borde städa lite här hemma.
Plus att jag funderar på att färga håret. Köpte färg förra veckan.
Dessutom så ska jag rensa ut min garderob, det kan behövas.
Jag har för mycket som bara ligger och aldrig blir använt.
Så kan det gå.
Dessutom har jag hittat en massa kläder som jag vill köpa.
Men jag är för snål, tack och lov ;)

Har insett att jag måste nog fixa den här skitbloggen själv.
Så vi får väl se hur det blir! ;D
Eftersom jag är nöjd med färgerna och så, så kommer det nog mest troligt itne att bli så stor förändring!
Men man vet aldrig ;D Haha.

Nae, ta tag i städ och allt möjligt nu!

Jenni . - * Dåligt väder
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: olov

är glad att du inte behöver stå i en sandgrop i kalix i regnet

2010-05-25 @ 21:45:35
Postat av: Anonym

Naedu, det kan jag tänka mig. Inte så roligt! :/

2010-05-26 @ 09:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0