Dagis

Jobbade på dagis idag. Det gick riktigt bra, bättre än jag trott faktiskt.
Dock är ju ljudnivån något högre än vad man är van vid, så jag är lite trött i huvudet.
Men som sagt det gick bra och jag hade roligt. :) Det är väl huvudsaken.
Skönt att jobba på "normala" tider för ovanlighetens skull. Annars så har jag ju jobbat dygnsvis.
Så det var rätt nice att sluta vid fyra idag! :)
Som sagt, när jag blir stor så ska jag ha ett jobb mellan sju-fyra eller så.
Det är det bästa. Då får man sova hemma och allt det där.! :)

Idag har jag varit på armbrytningen. Har inte varit där på två veckor på grund av jobb.
Och det kändes kan jag meddela. :P Men det tar man igen snabbt.
Var riktigt nice att vara där för omväxlings skull :)
Dessutom var jag på en promenad efter det, ibland har man sina ljusare stunder. ;)
I morgon blire väl också att promenera/springa. Det kommer bli kanon. :)
Nu jävlar ska jag skärpa till mig. Det är ett som är säkert.

Godis är äckligt. Fy fan. Det var INTE värt de alltså!

Jenni . - * Dagis
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0