Snö snö snö

Jaaaamen just. Jag är så hes att det kan ingen fatta.
Det skär sig när jag pratar, dock låter det ju rätt skoj.
Men jag tycker inte det är speciellt coolt.
Inget jobb idag med tanke på min röst. Man ska ju ändå kunna prata.
Nåååja, förhoppningsvis så går det väl över innan helgen, men det är nog ändå tveksamt.

Faktiskt så köpte jag mig en ny telefon i Piteå och inga skor ;)
Det blev en W715. Jag är nöjd. Än så länge iaf. :P Super! :)
I övrigt så blev det ingen mer shopping så.
LillElin var väl den som hittade något. :)

I morgon är det marknadsfredag. Jag kommer nog inte gå ut om jag låter på det här viset.
Jag känner mig URfånig när jag pratar. :P Haha. Jag får väl se vad som händer helt enkelt.
Det kommer säkert bli bra i slutändan. :D

Snö snö snö snö, det har snöat en del och jag vill ut och köra skoter.
Dock vet jag inte om det är så bra, eftersom jag är småförkyld och jävlig.
Så jag vet då inte när jag ska ta mig ut. Har ju som ingen att köra med.
För jag åker inte ut själv! Kör jag fast får jag gå hem!! HAHA. :P
Kanske nästa helg att man tar sig iväg en sväng till Östansjö eller nått.
Man kan ju hoppas iaf. Snart ska man ju börjar vara där också.
Kommer bli kanon, bara det inte snöar så jävligt. :P Då är jag inte imponerad.

Förövrigt så ska jag köpa mig en Audi när jag blir stor.! :D HAHA!

Jenni . - * Snö snö snö
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0