Promenad

Jag har en plan. Bara jag nu kan sätta den i verket så kommer det bli kanon.

I helgen var jag på Hatten. Det var nice.
Dock var det fullproppat med folk, jag vill inte veta hur det blir på marknaden.
Usch, jag gruvar mig. För att slippa det kan man ju alltid sitta inne då, men det kändes tveksamt.
I alla fall, så är folk förjävla roliga. Speciellt dom som dricker. HAHA.

Har jobbat tills i morse. Helt okej, men jag har sovit dåligt inatt.
Nåja, det hinner jag väl ta igen tills på fredag när jag jobbar nästa gång.
Ska snart ut på en promenad med Sanna.
Nu kan man ju då vara ute iaf, men då snöar det och blåser.
Jag glömde bort att det var så när det inte är 25 minus.
Nåja, det kommer bli härligt.
Ikväll är det dessutom träning.
Då får man ju rör lite till på sig. Man är ändå rätt hurtig ibland.
Det kommer i perioder de där. ;D

Det var ju på tiden... Eller nått...!


Jenni . - * Promenad
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0