Marknadssöndag

Jag har konstaterat att Gud HATAR mig.
Och inte bara lite! Faan ;)
Dessutom är jag inte imponerad.
FULLT på Hatten igårkväll. Åkte till Hornavan ist.
Där var det dock inte mycket folk alls.
Madde var där! :) Hon fick lyssna på en hel utläggning om Gud :P
Som förövrigt hatar mig (Gud alltså) :P
Hängde med Mattias resten av kvällen. Det var mer folk på Harrys än på Hornavan.
Heeeelt skadat! Nåja. Åkte på "efterfest", vilket inte var efterfest.
Jocke och Fredrik var småtrötta. Och de andra var inte riktigt heller på G.
Så det blev bara att åka hem och sova.
Vilken marknadslördag alltså. Jag är inte imponerad.
Nästa gång det är marknad kommer jag inte vara ute.
Det är VÄLDIGT tveksamt. Jag åker gärna på utlandet när det är marknad. :D
Och det är inte ett skämt.

Ikväll är det träning. Kommer bli KANON.
Har ju varit sjuk hela förra veckan. Så nu är det dags igen.
Nu är det hårdträning fram till SM som gäller.
Kommer bli hur bra som helst.
Jag är taggad. :)

Jenni . - * Marknadssöndag
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0