Marknadslördag

Jamen just.
Hornavan igårkväll.. Vad hände?
Vad var det som blev sagt?
Jaaa, jag minns iaf.

Nåja, jag hade en helt okej kväll. :)
Det var väl huvudsaken i alla fall..

Idag har jag varit på marknaden, inte speciellt coolt.
Jag är INTE imponerad.
Sen så var det innebandy klockan tre, som vi vann, tack och lov.
Det såg lite mörkt ut ett tag. Men det fixade sig i slutändan :D
Bra bra. :D

Ikväll får jag se vad det blir, troligtvis hatten, men jag vet inte om jag är heltaggad på det.
Jag vet att jag ska dansa ikväll, det är en plan. Sen får väl Sanna hata mig ;P
Haha, jag får väl se vart man hamnar. Men det kommer bli bra.
Det löser sig alltid i slutändan! :)

Jenni . - * Marknadslördag
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0