Marknadsfredag

Marknadsfredag idag.
Inte för jag vet om jag är speciellt imponerad. :P
Har dock inte varit ute på marknadsområdet, men man har ju varit med förr, så man borde ju veta vad som är där.
Har inga planer på något som ska handlas förutom en souvaskebab i morgon.
Det är ett måste. :D HAHA.

Är nu så gott som frisk. Däremot kommer det nog inte bli fest i helgen.
För då blir man med all sannolikhet sjuk igen och det kändes inte som en plan.
Meeen vi får väl se vad som händer.
Ska vara med Sanna ikväll.. Vi ska göra ett hyss.
Vad har jag inte kommit på än, men det kommer.! ;)
Funderar starkt på att ta en powernap eller något.
Steg upp rätt tidigt i morse, så ska man orka med kvällen är det nog bäst.
Jag har en plan (som alltid) ;D Hehe.

Jag är sååååå sugen på att köra skoter.

Dessutom vill jag säga Grattis till Joakim som fyller år idag! :)

Jenni . - * Marknadsfredag
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0