Vart är sommaren?

Goddag kanske är mer rätt än "Godmorgon". :P
Sitter på Bergsgatan och väntar på han som ska hem på lunch.
Sen så ska jag nog hem och hoppas på att solen kikar fram lite mer så man kan få sola någon gång.
Det är alltså 17e juni idag och man har knappt kunnat gå ut utan jacka. Det är sjuuukt.
Nåja, det kanske inte blir någon sommar i år. :P Fast det hoppas jag på. :)

Tittar inte solen fram mer än vad den gör nu, tror jag att jag tar en promenad.
Det var ganska länge sen jag var ute och gick. Eller så kanske det blir ikväll.
Vi får väl se. Ska förbi hos Ida idag, hon fyller år. Blir kanon. :)
Ikväll har jag träning. Ikväll är det brytning som gäller. Nice.!

Lunch nu.!

Jenni . - * Vart är sommaren?
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0