Torsdag

Haha, ojoj. Desto mer jag tänkte på mitt föregående inlägg desto mer road blev jag.
Dessutom så vet jag vem som skrivit, det gör det hela ännu mer roande.
Lägg ner och gå vidare.! Punkt!

Idag är det torsdag vilket innebär att det är midsommar i morgon!
Dock inte efter alla torsdagar. :P Haha.
I alla fall så ska jag höra med mor vad vi ska handla till Östansjö innan vi åker dit.
Dock så vet jag inte om vi åker upp ikväll eller i morgon.
Det lär ju visa sig. Kommer nog att bli kanon.
Ska förmodligen köpa jordgubbar för kilopriset: 99:80. Damn! Det är inte billigt.
Funderar på att ta dem själv.! ;D Hahaha.

Adam skulle sluta tidigt idag! Riktigt nice! :)
Dessutom ska jag hänga med Sanna senare under dagen. NICE! ;)

Jenni . - * Torsdag
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: Madde

Men Jenni, nu blir jag ju riktigt nyfiken! Vilken idiot har skrivit det där??? Tur vi ses på söndag ;)



Och jaaaa....!! Innebandybollar är hur farliga som helst! :O

2010-06-24 @ 11:44:05
Postat av: Jenni

Jaa, vi ses på söndag! ;)

Ha en bra midsommar! :)

2010-06-24 @ 15:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0