Sooooool :)

JAAAAA!! Det är sol idag! :) Kraftigt nice!
Ska ta på mig bikinin och lägga mig på altanen innan jag ska iväg på gymmet.
Kommer blir riktigt skönt hoppas jag och inte som sist när jag höll på att frysa ihjäl!
Man kanske kan få lite färg i alla fall! ;D

Jag fixade mig en spikmatta igårkväll och låg på den innan jag skulle sova.
Helst skadat så varmt det blir. Kändes bättre i ryggen just då, vi får väl se hur det känns idag!
Ska ta det lugnt på gymmet. Funderar på att lägga mig på den lite senare under dagen!
Kan man överanvända en spikmatta? Jaja, det löser sig. Jag får väl googla. :P

Som sagt, ska på gymmet idag. Ska dessutom in på bibblan.
De har skickat en 2a påminnelse om en bok jag lånat.
Jag har lämnat igen den. Måste gå in och höra vad de håller på med.
De har säkert gömt den i något hörn och inte skickat tillbaka den.
(Lånade den när jag läste religion a, på distans).

Nåja, det löser sig väl. Jag hoppas mina kort kommer i veckan,
då ska jag fortsätta med mitt album! :) AWESOME!

Jenni . - * Sooooool :)
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0