Midsommarkort

Idag har jag pysslat med mina fotoalbum. Så nu måste jag beställa efter mer kort.
Dock insåg jag att jag haft lite bråttom. Nåja. Så kan det gå ;P
Har varit ute med Sanna också på förmiddagen, innan jag åkte hem och grejade på.

Lagade middag hos mamma och pappa idag.
Tacos. Mums. Jag gillar det starkt ;)

Ikväll har Adam och jag hängt med Micke och hans tjej Elin.
Var riktigt trevligt. Vi spelade Wii. Jag är skitdålig på bowling om någon ville veta.
Förhoppningsvis så slutar det regna och bli bra väder någon kväll framöver.
Då ska vi nog ta en kubbmatch eller nått liknande.! Kommer bli kanon. :)

Jag hade ju lovat att jag skulle lägga upp kort.
Och här kommer det från midsommar.






Och ikväll har jag ätit dessa jordgubbar. ;)


Jenni . - * Midsommarkort
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0