Midsommar

Igår morse trodde jag att termometern gått sönder.
Det stod att det var 18 grader och det var mulet.
Jag var tvungen att gå ut för att inse att det faktiskt var varmt.
I Östansjö så förbereddes lunchen. Som blev senare än beräknat.
Riktigt god mat och trevligt sällskap.
Sen så var det kubb, Adam, Elin och jag dominerade från start.
Sen blev det lagbyte. Bäst av tre blev det då. Mitt lag vann (Hanna, Cora, Adam och jag).
Sen så körde jag både traktorn och grävaren. Hahaha. Askul! ;D
Ska lägga upp nå "fina" kort på det när jag fått tag i korten.
Senare på kvällen så blev det en "mobil" fest. Vi satt ett bord på släpet och körde upp till moster och dom som var där. Hahaha. Jag körde, så nu kan man backa med släp också. Det har varit som en trafikskola där borta. :P
Nåja. När vi kommit hem så tog vi oss en fika och käkade jordgubbar. Brorsan lämnade en ask. :) Nice.

Idag så har det verkligen inte hänt så mycket.
Jag har varit sååååå seg, fastän jag inte drack igår.
Var ute i blåsten och skulle spöa Adam i kubb. Dock ska vi inte prata om det.

Är hemma nu i alla fall. Kommer bli kraftigt lugnt ikväll. Ska se TV tror jag!
Eller kanske en film. Jaa, nått blire säkert.! :)

Jenni . - * Midsommar
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0